I felt like I had a lot more energy on Day 6–time to go volunteering!

The cutie on my left cannot walk and is a bit slow on understanding what people say. However, she's really good at identifying colours! The blocks are used to ask the kids what colour they're seeing.

The cutie on my left cannot walk and is a bit slow on understanding what people say. However, she’s really good at identifying colours! The blocks are used to ask the kids what colour they’re seeing.

These kids are learning names of animals from the toys.

These kids are learning names of animals from the toys.

Left to right: Thuy Nga and Nhi.  These kids are very bright and normal. Unfortunately, they are unable to walk.

Left to right: Thuy Nga and Nhi.
These kids are very bright and normal. Unfortunately, they are unable to walk.

She wanted to take a pic!

She wanted to take a pic!

The kids wanted to learn some English.

The kids wanted to learn some English.

They're so cute!!

They’re so cute!!

We have the same name :)

We have the same name 🙂

IMG_1052

Feeding time!

Feeding time!

Happy eating!

Happy eating!

I want a pic too!

I want a pic too!

After volunteering, I had a mango smoothie made my Auntie Lanh. Sooooo gooooood. Vietnam has the best mangos EVER!

After volunteering, I had a mango smoothie made my Auntie Lanh. Sooooo gooooood. Vietnam has the best mangos EVER!

At 3 pm, we handed out again to give out more food. We gave out instant noodles, rice, and soy sauce.

IMG_1062

IMG_1065

After handing out food, I went back to the hotel to wait for Phuong and Van to come over.

We were craving for bowl noodles since the day before LOL. First time eating instant noodles in a room with a nice view.

We were craving for bowl noodles since the day before LOL. First time eating instant noodles in a room with a nice view.

We need another bowl, please!

It was so spicy but it was sooo gooooood. One more bowl, please!

So we went to the supermarket to buy some candy for the kids at the handicapped school. We wanted to bribe them with candy so they can speak more in class (and of course, fall in love with us ;)). Oh yeah, and we also bought more bowl noodles LOL.

Before entering the supermarket, the security people there tie your zippers together so you can't open your bag. It's really annoying but their reason is so people can't steal things. Yeah, like wtf. They have the sensor things too, at their doors. I really don't understand the logic behind this. Enlighten me, please.

Before entering the supermarket, the security people there tie your bag zippers together so you can’t open your bag. It’s really annoying but their reason is so people can’t steal things. Yeah, like wtf. They have the sensor things too, at their doors. I really don’t understand the logic behind this. Enlighten me, please.

If they can't lock your zippers then they cover your whole bag. WTFFF.

If they can’t lock your zippers then they cover your whole bag. WTFFF.

You simply can't walk out with JUST candy and bowl noodles, right? What about POCKY and Korean chips?

You simply can’t walk out with JUST candy and bowl noodles, right? What about POCKY and Korean chips?

We went bowling afterwards.

We went bowling afterwards.

Advertisements